Azië, Thailand
12-11-2014

5 things to do in Bangkok

Bangkok. Ik houd er van. Natuurlijk, het is een stad met twee gezichten. Dikke Duitsers die er hand in hand lopen met amper 18 jarige meisjes. Walgelijk. Maar gelukkig is Bangkok zo veel meer dan dat. Het is een immense stad met ruim 8 miljoen inwoners. En dat is ex niet geregistreerde bewoners of toeristen. Bangk... Lees meer »

Bangkok, Thailand, reistips, highlights 19 reacties Reismeisje
11-11-2014

Win een te gekke hamamdoek!

Een poosje geleden kreeg ik een berichtje van Sandra; de leuke dame achter 123hamamdoek.nl :-) . Ik kende de website eerlijk gezegd niet, maar mijn nieuwsgierigheid was geprikkeld. En wat bleek? Een superleuke website met nog veel meer dan hamamdoeken alleen; van armbandjes tot tassen en strandlakens. Eigenlijk ... Lees meer »

backpacken, winactie 30 reacties Reismeisje
10-11-2014

Top 5 favoriete reisbestemmingen

Regelmatig krijg ik de vraag: wat is nou jouw meest favoriete bestemming? Tja. Mede reisfans weten dat dit zo’n beetje de meest onmogelijke vraag ever is ;-) . Hoe bepaal je of iets je meest favoriete bestemming is?! Natuurlijk heb ik een shortlist met landen en plekken die ik he-le-maal te gek vond, maar is dat d... Lees meer »

reizen, nicaragua, India, backpacken, tibet, IJsland, jerzualem 23 reacties Reismeisje
09-11-2014

Clean eten, huh?

Clean eten. Nogal een hype. Of eigenlijk alles wat maar met gezond eten te maken heeft. Aangevoerd door de Voedselzandlopers en Broodbuiken van deze wereld is half Nederland op zoek naar een gezonde levensstijl en ontwikkelt en passent een gluten- of lactoseallergie. Heel bijzonder. Ik ben altijd al geïnteressee... Lees meer »

Good food, Gezondheid, gezond, persoonlijk, eten, broodbuik, voeding, voedselzandloper, clean eten 7 reacties Reismeisje
Nieuw-Zeeland, Oceanië
07-11-2014

Roadtrip door Nieuw-Zeeland

Nieuw Zeeland. Een land dat wel tot de verbeelding spreekt. Nieuw Zeeland bestaat uit het Noorder- en Zuidereiland. Beiden zijn te gek :-) , maar vandaag een artikel over mijn trip door het Zuidereiland. De reis. Onze trip begint op het Noordereiland. Vanaf Wellington nemen we de ferry naar het Zuidereiland. Voor... Lees meer »

reizen, backpacken, Nieuw-Zeeland, reistips, roadtrip, camper, zuidereiland, queenstown 12 reacties
België , Europa
06-11-2014

Lokale places to be in Gent

Vorige week was ik twee dagen in Gent. Zo dichtbij Nederland en ik was er gewoon nog nooit geweest. Wat een leuk stadje zeg! Oud, sfeervol en veel leuke kroegjes en restaurantjes. We waren in Gent met een echte Gentse ;-) , waardoor we heel wat leuke, lokale hotspots hebben gezien van binnen. Als je een keer een w... Lees meer »

reistips, europa, vakantie, belgie, citytrip, gent, hotspots 12 reacties Reismeisje